ATP Ejendomme

Med en ny strategisk kommunikationsplan er ATP Ejendommes position og rolle som koncern blevet tydeliggjort.

Kort og godt

Situation

ATP Ejendomme ejer og drifter et større antal ejendomme fortrinsvist i de store byer i Danmark, men også i udlandet. Det kræver dog mere end mursten og beliggenhed at huse nogle af de mest visionære virksomheder i landet – herunder god ledelse og kommunikation. De aktuelle forhold på ejendomsmarkedet betød for ATP Ejendomme et øget behov for at være tydelige omkring deres position og rolle.

Løsning

ATP Ejendomme har fået udviklet en kommunikationsplan, der i særlig grad fokuserer på at styrke enhedens kommunikation som en del af en samlet koncern. Planen er blevet udviklet i et tæt samarbejde med ATP/ATP Ejendommes styringsgruppe.

Resultat

Kommunikationsplanen sikrede, at ATP Ejendomme fik styrket enhedens kommunikation som en samlet koncern, og ydermere fik stillet skarpt på koncernens position, hovedbudskaber og rolle. Det betød, at ATP Ejendomme vedligeholdt et positivt omdømme over for stakeholdere og omverdenen, der bygger på blandt andet faglighed, tilgængelighed, ordentlighed og ydmyghed. 

Beskrivelse

ATP Ejendomme ejer, drifter og udvikler nogle af de smukkeste ejendomme i Danmark. Koncernens vision for bæredygtige ejendomme er at bidrage aktivt til at skabe et CO2-neutralt samfund og arbejde målrettet for FN’s verdensmål.   

Link til hjemmeside: https://atp-ejendomme.dk 

Interesseret i at høre mere om vores cases og ydelser?

Kontaktperson

Ræk ud til Paulina, hvis du er interesseret i at høre mere om projektet, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Kontakt
Kontakt