Branding og positionering

Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering Branding og positionering

01

Brand Platform

Vi udvikler Corporate Branding platforme, der definerer virksomhedens position, integrerer relevante strategier og aktiviteter og formidler platformen med operationelle værktøjer som fx purpose, mission statements, Brand Pyramid, grundfortælling (core narrative), taglines og brand universe. Vi udvikler også de nødvendige planer for, at brandet aktiveres og kommunikeres over for medarbejdere, kunder og samfund.

02

Stakeholder Management

Kravene om bæredygtighed har sammen med nye medietyper og dialogformer rejst det krav, at virksomheder lytter til deres stakeholders og lærer af dem, snarere end selv at repræsentere alle svarene. Vi leverer stakeholder management, herunder analyser, mapping og prioritering, involvering og aktivering – og naturligvis compliance og den nødvendige datasikkerhed.

03

Ledelseskommunikation

God ledelseskommunikation gennemsyrer gode virksomheder. Det handler bl.a. om, hvordan vi omgås, skriver til hinanden, taler til hinanden, holder møder og samarbejder med både interne og eksterne stakeholders.

Substantia rådgiver både større ledelsesgrupper og enkeltpersoner i bl.a. strategi- og forandringskommunikation, personlige præsentationskompetencer, medietræning, valg af medier og kanaler.

04

Corporate PR

Alle virksomheder og organisationer rummer viden. Viden i form af nyheder, indsigter, holdninger, trends, tal, fakta om forretningen og dens resultater, mennesker, knowhow. Viden, som i langt de fleste tilfælde fortjener at blive delt. Internt og eksternt – i de rigtige kanaler. Substantia hjælper med at finde de relevante historier.

projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter

Se relevante branding-projekter

01 Jeudan

Jeudan

Jeudan så et behov for at tydeliggøre virksomhedens ambitioner for deres bæredygtighedsstrategi, hvor et større trecifret millionbeløb var afsat til at fremme virksomhedens samfundsansvar.

Læs mere
Læs mere
02 EWII

EWII

EWII har afsat en milliard til et stort fiberudrulningsprojekt i Vejle. Med fokus på intern og ekstern kommunikation, har de forskellige stakeholdere kunne skabe stærkere relationer.

Læs mere
Læs mere
03 Dansk Luftfart

Dansk Luftfart

Som en del af brancheforeningens mange indsatser, ønskede Dansk Luftfart at styrke danskernes viden om luftfartens grønne omstilling. 

Læs mere
Læs mere
04 KPMG

KPMG

En ny position skal bidrage til virksomhedens arbejde med at styrke deres tilstedeværelse på det danske marked og har endvidere som mål at styrke KPMGs omdømme blandt kerneinteressenter. 

Læs mere
Læs mere
05 Microsoft Danmark

Microsoft Danmark

Digitaliseringens mange muligheder skal ikke styres af, hvad der er teknisk muligt – heller ikke, når det kommer til kunstig intelligens. Substantia har i samarbejde med Microsoft lanceret Forum for Digital Bæredygtighed, der skal skabe en prioriteret portefølje af anbefalinger på tværs af samfund, virksomheder og borgere.

Læs mere
Læs mere
06 Herlev Hospital

Herlev Hospital

Udviklingen af en grundfortælling var med til at samle organisationen og dens interessenter på fælles grundlag.

Læs mere
Læs mere
07 Forum om ulighed i kronisk sygdom

Forum om ulighed i kronisk sygdom

En række centrale aktører på tværs af politik, myndigheder, vidensinstitutioner, civilsamfund og erhverv inden for det sundhedspolitiske felt, er gået sammen om at undersøge, hvad vi kan gøre for at belyse den stigende ulighed i kronisk sygdom.

Læs mere
Læs mere
08 Tunn3l

Tunn3l

Når Cityringen Sydhavn åbner i 2024, bliver den sydlige del af København forbundet med hele metrosystemet.

Læs mere
Læs mere
09 The Old Irish Pub

The Old Irish Pub

Den populære pubkæde Old Irish Pub har i en årrække været på en ambitiøs vækstrejse. Med support og rådgivning i salgsprocessen blev barkædens værdi tydeliggjort for kunder og investorer – før, under og efter salget.

Læs mere
Læs mere
10 BoStad

BoStad

Med en ESG-rapport og løbende kommunikationsrådgivning har BoStad stillet skarpt på sin identitet og sin rolle på den grønne agenda.

Læs mere
Læs mere

Vores kompetencer

Hos Substantia er det formålet og ideen, der driver strategien. Når vi har de to på plads – formålet og ideen – bruger vi de samme værktøjer, som dygtige mennesker har brugt i århundreder.  Fokuseret tænkning. God skrivning. Samarbejde og hårdt arbejde. Det plejer at virke.

Mød vores specialister

Louise Helstrup Guldager

Læs mere

Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager
Louise Helstrup Guldager
Louise Helstrup Guldager er Partner og Director of PR & Crisis Management hos Substantia. Hun har arbejdet med PR, medier, strategisk kommunikation og krisekommunikation på begge sider af bordet i 17 år – de sidste 4 år hos Substantia. Louise rådgiver og træner administrerende direktører, bestyrelsesmedlemmer og ledere i den private og offentlige sektor med at opbygge og beskytte deres omdømme.
Paulina Wata Rosenquist

Læs mere

Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist Paulina Wata Rosenquist
Paulina Wata Rosenquist
Paulina Wata Rosenquist er partner og director of operations hos Substantia.  Hun har mere end 10 år erfaring i kommunikationsbranchen både fra den private- og offentlige sektor – senest som PR- og Kommunikationschef for en af landets store entreprenørkoncerner.
Jarl Christian Axel Hansen

Læs mere

Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen Jarl Christian Axel Hansen
Jarl Christian Axel Hansen
Jarl Axel er er Design Advisor for Substantia. Han er en prisvindende designer & art director med 15 års erfaring indenfor kreativ visuel formidling, med fokus på strategisk konceptudvikling og eksekvering på tværs af platforme.

Interesset i at høre mere om vores branding- og positioneringsydelser?

Kontakt Louise for at høre mere
Kontakt
Kontakt