Branding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positioneringBranding og positionering
Vi udvikler Corporate Branding platforme, der definerer virksomhedens position, integrerer relevante strategier og aktiviteter og formidler platformen med operationelle værktøjer som fx purpose, mission statements, Brand Pyramid, grundfortælling (core narrative), taglines og brand universe. Vi udvikler også de nødvendige planer for, at brandet aktiveres og kommunikeres over for medarbejdere, kunder og samfund.
Kravene om bæredygtighed har sammen med nye medietyper og dialogformer rejst det krav, at virksomheder lytter til deres stakeholders og lærer af dem, snarere end selv at repræsentere alle svarene. Vi leverer stakeholder management, herunder analyser, mapping og prioritering, involvering og aktivering – og naturligvis compliance og den nødvendige datasikkerhed.
God ledelseskommunikation gennemsyrer gode virksomheder. Det handler bl.a. om, hvordan vi omgås, skriver til hinanden, taler til hinanden, holder møder og samarbejder med både interne og eksterne stakeholders.
Substantia rådgiver både større ledelsesgrupper og enkeltpersoner i bl.a. strategi- og forandringskommunikation, personlige præsentationskompetencer, medietræning, valg af medier og kanaler.
Alle virksomheder og organisationer rummer viden. Viden i form af nyheder, indsigter, holdninger, trends, tal, fakta om forretningen og dens resultater, mennesker, knowhow. Viden, som i langt de fleste tilfælde fortjener at blive delt. Internt og eksternt – i de rigtige kanaler. Substantia hjælper med at finde de relevante historier.
EWII har afsat en milliard til et stort fiberudrulningsprojekt i Vejle. Med fokus på intern og ekstern kommunikation, har de forskellige stakeholdere kunne skabe stærkere relationer.
En ny position skal bidrage til virksomhedens arbejde med at styrke deres tilstedeværelse på det danske marked og har endvidere som mål at styrke KPMGs omdømme blandt kerneinteressenter.
Digitaliseringens mange muligheder skal ikke styres af, hvad der er teknisk muligt – heller ikke, når det kommer til kunstig intelligens. Substantia har i samarbejde med Microsoft lanceret Forum for Digital Bæredygtighed, der skal skabe en prioriteret portefølje af anbefalinger på tværs af samfund, virksomheder og borgere.
En række centrale aktører på tværs af politik, myndigheder, vidensinstitutioner, civilsamfund og erhverv inden for det sundhedspolitiske felt, er gået sammen om at undersøge, hvad vi kan gøre for at belyse den stigende ulighed i kronisk sygdom.
Den populære pubkæde Old Irish Pub har i en årrække været på en ambitiøs vækstrejse. Med support og rådgivning i salgsprocessen blev barkædens værdi tydeliggjort for kunder og investorer – før, under og efter salget.
Hos Substantia er det formålet og ideen, der driver strategien. Når vi har de to på plads – formålet og ideen – bruger vi de samme værktøjer, som dygtige mennesker har brugt i århundreder. Fokuseret tænkning. God skrivning. Samarbejde og hårdt arbejde. Det plejer at virke.
Interesset i at høre mere om vores branding- og positioneringsydelser?