Med en ESG-rapport og løbende kommunikationsrådgivning har BoStad stillet skarpt på sin identitet og sin rolle på den grønne agenda.
På en vækstrejse om identitets-, ambitions- og generationsskifte har BoStad haft et ønske om en strategi, der skulle sætte retningen for boligselskabets vision om at skabe gode rammer for liv. Et liv, hvor byer, ejendomme og bygninger ikke blot skal ‘drives’, men i stedet fremtidssikres i forhold til kulturarv, livskvalitet og ikke mindst klima og miljø.
Substantia har rådgivet BoStad på sin vækstrejse, ydet mediehåndtering og bistået med en strategi, som tager afsæt i boligselskabets vision om at skabe gode rammer for liv. BoStad har dertil fået udviklet en ESG-rapport ”BoStad in Denmark” med henblik på at positionere boligselskabet på deres grønne agenda og med de væsentlige tiltag, som BoStad bedriver.
I november 2021 præsenterede BoStad sit hidtil bedste regnskab. I December 2021 blev BoStad, som hidtil var ejet af den amerikanske kapitalfond Castlelake, solgt i en stor milliardhandel til AP Pension.
Med respekt for de fysiske rammers historie og hensyn til menneskers livskvalitet, miljø og bæredygtighed bruger BoStad sine investeringer til at bidrage til en øget boligmasse i høj kvalitet. Selskabet ejer mere end 1.750 lejemål fordelt på større byer over hele Danmark.
Link til hjemmeside: www.bostad.dk
Ræk ud til Peter, hvis du er interesseret i at høre mere om projektet, og hvordan vi kan hjælpe dig.