Dagrofa

Gennem sparring og strategisk kommunikationsrådgivning har Dagrofa styrket deres interne og eksterne kommunikation.

Kort og godt

Situation

Med 511 dagligvarebutikker fordelt over hele Danmark er Dagrofa en af landets førende virksomheder på fødevaremarkedet. Dagrofa ejer Danmarks største salgs- og logistikselskab, Dagrofa Logistik, samt Dagrofa Foodservice, som er ledende leverandør til foodservicesektoren. Som en organisation i vækst er Dagrofas kommunikationsafdelings ansvar også vokset, og områder som CSR, mediehåndtering, kampagner m.m. kræver en særlig målrettet indsats. 

Løsning

Løsningen bestod af sparring og strategisk kommunikationsrådgivning for at styrke Dagrofas interne og eksterne kommunikation. Substantia har fungeret som en ekstra medarbejder til Dagrofas kommunikationsafdeling, når der har været behov for sparring og produktion ifm. PR, CSR, interne og eksterne digitale kampagner m.m.  

Resultat

Indsatsen frigav ressourcer internt i Dagrofas kommunikationsafdeling og sikrede, at kommunikationen til virksomhedens stakeholdere fik den ønskede effekt.

Beskrivelse

Dagrofas historie går næsten 250 år tilbage, hvor kolonial engrosforretningen A/S Sophus Nielsen Svendborg blev grundlagt. I Dagrofa arbejder 14.000 engagerede medarbejdere hver dag for at give danskerne de bedste fødevareoplevelser – uanset om det er i en af Dagrofas 511 butikker, på lagrene i deres logistikselskab eller i forretningsudvikling, økonomi, HR, kommunikation og marketing.  

Link til hjemmeside: www.dagrofa.dk

 

Interesseret i at høre mere om vores cases og ydelser?

Kontaktperson

Ræk ud til Peter, hvis du er interesseret i at høre mere om projektet, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Kontakt
Kontakt