Les Deux

Lex Deux, virksomheden der startede med en enkel hvid T-shirt, er i dag et livsstilsbrand i 23 forskellige lande fordelt på 800 europæiske butikker. Med fokus på bæredygtighed, ’legacy’ og dedikation griber en grundfortælling og strategi Lex Deux’ visioner for fremtiden.

Kort og godt

Situation

Les Deux er et dansk designet modebrand født med internationale rødder. Navnet er fransk, grundlæggerne var fra forskellige kontinenter og ambitionerne var fra begyndelsen internationale. Det, der startede med en enkel hvid T-shirt, er i dag et livsstilsbrand i 23 forskellige lande fordelt på 800 europæiske butikker. Les Deux har efter de seneste års professionalisering og omstilling, samt fremtidige ambitioner for vækst, tydeliggjort sin position og niche.

Løsning

Les Deux har fået udviklet en grundfortælling og strategi, der skal være med til at bære virksomheden ind i fremtiden. Med fokus på bæredygtighed, ’legacy’ og dedikation griber både fortælling og strategi nuét og visionerne.

Resultat

Grundfortællingen og strategien er internt forankret og guider virksomhedens aktiviteter. De to dokumenter fungerer samtidig som udgangspunktet for den eksterne kommunikation og omfavner Lex Deux’ visioner for fremtiden.

Beskrivelse af virksomheden

Les Deux er historien om et tværkulturelt forhold mellem en politisk flygtning og en forstadsdreng; to personligheder i stand til at inspirere hinanden på baggrund af deres diversitet. Autenticiteten af dette forhold skaber rammerne for Les Deux; et unikt møde mellem mentaliteter.

Link til hjemmeside: lesdeux.dk

Interesseret i at høre mere om vores cases og ydelser?

Kontaktperson

Ræk ud til Louise, hvis du er interesseret i at høre mere om projektet, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Kontakt
Kontakt