True North

Med en ny brandplatform er True North koncernen blevet bundet sammen under ét fællesbrand, og der er blevet skabt klare kommunikationsprincipper for de mange selvstændige enheder.

Kort og godt

Situation

True North har siden 2007 udviklet forskningsbaserede uddannelsesprogrammer og tilbud, der henvender sig til lærere, forældre og unge. True North befandt sig i en situation, hvor organisationens forskellige enheder/virksomheder havde brug for at få skabt en klar kommunikationsretning, der dels definerer hver enkelt enheds værdi og dels binder koncernen sammen som brand. 

Løsning

True North har fået udviklet organisationens nye brand foundation, der med konkrete anvisninger og handlingsmuligheder beskriver det fællesskab, True North står på, med principielle retningslinjer, værdier og værktøjer.  

Resultat

Indsatsen har styrket de forskellige enheder under ét hovedbrand med fælles værdier, arbejdsgange og kompetencer og frigivet plads til, at True North i fremtiden kan fokusere på dét, de brænder for – at udvikle og levere flere uddannelsesprogrammer i verdensklasse.

Beskrivelse

True North blev grundlagt i 2006 af Nicolai Moltke-Leth i håbet om at forbedre unges livskvalitet. True North har siden da arbejdet med at udvikle og levere uddannelsesprogrammer i verdensklasse for unge – med fokus på personligt lederskab og sociale kompetencer – og for nogle af de største danske virksomheder, fonde og offentlige organisationer. Deres programmer består af camps for unge, en efterskole og diverse projekter med virksomheder og offentlige organisationer. +35.000 unge fra +30 lande har gennemført et eller flere True North forløb.

Link til hjemmeside: www.truenorth.dk

Interesseret i at høre mere om vores cases og ydelser?

Kontaktperson

Ræk ud til Marcus, hvis du er interesseret i at høre mere om projektet, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Kontakt
Kontakt