Corporate

medietræning Schultz J Goll
Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate

Services

Vi har som rådgivere tidligere selv haft job med både ledelse og ansvar for at skabe kommercielle resultater. Og vi omsætter vores kompetencer med skarp tænkning, samarbejde og en sans for processer.

01

Ledelseskommunikation

God ledelseskommunikation gennemsyrer gode virksomheder. Det handler bl.a. om, hvordan vi omgås, skriver til hinanden, taler til hinanden, holder møder og samarbejder med både interne og eksterne stakeholders.

Schultz J & Goll rådgiver både større ledelsesgrupper og enkeltpersoner i bl.a. strategi- og forandringskommunikation, personlige præsentationskompetencer, medietræning, valg af medier og kanaler (townhall meetings, events, digitale medier, touch points etc.).

02

Krisekommunikation

God krisekommunikation handler om at forstå, hvad det er, der er den egentlige problemstilling bag krisen. Det lyder oplagt – men de fleste virksomheder kommer galt af sted, fordi de i krisehåndteringen forledes til at fokusere for meget på symptombehandling frem for at adressere den grundlæggende problemstilling, der driver krisen. Samtidig skal traditionelle medier og de sociale, interessenter, regulatorer og politikere håndteres med klar strategi, velafprøvede redskaber og metodikker og stor professionalisme. Vi rådgiver store og mellemstore virksomheder om håndtering af tillidskriser, konflikter, ulykker, it-nedbrud og meget mere. Vi er rådgivere hele vejen gennem forløbet. Vi afdækker styrker og svagheder i håndteringen, vi udarbejder krisestrategier og -beredskaber, vedligeholder kompetencer og træner ledelse og nøglemedarbejdere. Undervejs monitorer de redaktionelle og de sociale medier og reagerer på baggrund af indsigt. Og vi bistår med dialogen med medier og interessenter.

03

IR kommunikation m.m

Finansiel kommunikation er afgørende i forbindelse med fx opkøb, frasalg og børsintroduktioner og handler om kommunikationen af strategisk vigtige prioriteringer, der har direkte indflydelse på virksomhedens værdiansættelse og værdiskabelse. Schultz J & Goll rådgiver om Finansiel kommunikation og Investor Relations, og vi lægger PR-køreplan for fusioner, børsnoteringer og kapitalrejsninger.

projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter

Se relevante corporate-projekter

01 Holbøll

Holbøll

Siden grundlæggelsen i 1947 har Holbøll været på en lang rejse. Med en ny grundfortælling er kursen sat for fremtiden – med en respekt for og hyldest til fortiden.

Læs mere
Læs mere

Vores kompetencer

Vores rådgivere er et hold af erfarne kræfter, der har prøvet det meste. Arbejdet for danske og globale virksomheder. Arbejdet politisk, kommercielt og ledelsen af virksomheder i de sektorer, vi er specialister i: Infrastruktur, energi, pharma, professional services og den offentlige sektor.

Mød vores specialister

Peter Goll

Læs mere

Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll
Peter Goll
Peter Goll er Administrerende Direktør & Partner hos Substantia og har 25 års erfaring som kommunikationsrådgiver og 20 år som leder med kommercielt ansvar, bl.a. som kommunikationsdirektør hos Københavns Lufthavn og har arbejdet som rådgiver inden for en lang række virksomheder med corporate kommunikation, Public Affairs, kriserådgivning, digital kommunikation, PR og positionering.
Frank Laybourn

Læs mere

Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn
Frank Laybourn
Frank Laybourn er Director of Public Affairs hos Substantia. Frank har mere end 20 års kommerciel og ledelsesmæssig erfaring fra den offentlige og private sektor, bl.a. som tidligere direktør for market access og corporate affairs i medicinalvirksomheden GlaxoSmithKline og har rådgivet både globale og nationale virksomheder om public affairs, kommunikation og dagsordensætning.

Interesseret i at høre mere om vores corporate-ydelser?

Kontakt Peter for at høre mere
Kontakt
Kontakt