Corporate

medietræning Schultz J Goll
Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate Corporate

Services

Vi har som rådgivere tidligere selv haft job med både ledelse og ansvar for at skabe kommercielle resultater. Og vi omsætter vores kompetencer med skarp tænkning, samarbejde og en sans for processer.

01

Ledelseskommunikation

God ledelseskommunikation gennemsyrer gode virksomheder. Det handler bl.a. om, hvordan vi omgås, skriver til hinanden, taler til hinanden, holder møder og samarbejder med både interne og eksterne stakeholders.

Schultz J & Goll rådgiver både større ledelsesgrupper og enkeltpersoner i bl.a. strategi- og forandringskommunikation, personlige præsentationskompetencer, medietræning, valg af medier og kanaler (townhall meetings, events, digitale medier, touch points etc.).

02

Krisekommunikation

God krisekommunikation handler om at forstå, hvad det er, der er den egentlige problemstilling bag krisen. Det lyder oplagt – men de fleste virksomheder kommer galt af sted, fordi de i krisehåndteringen forledes til at fokusere for meget på symptombehandling frem for at adressere den grundlæggende problemstilling, der driver krisen. Samtidig skal traditionelle medier og de sociale, interessenter, regulatorer og politikere håndteres med klar strategi, velafprøvede redskaber og metodikker og stor professionalisme. Vi rådgiver store og mellemstore virksomheder om håndtering af tillidskriser, konflikter, ulykker, it-nedbrud og meget mere. Vi er rådgivere hele vejen gennem forløbet. Vi afdækker styrker og svagheder i håndteringen, vi udarbejder krisestrategier og -beredskaber, vedligeholder kompetencer og træner ledelse og nøglemedarbejdere. Undervejs monitorer de redaktionelle og de sociale medier og reagerer på baggrund af indsigt. Og vi bistår med dialogen med medier og interessenter.

03

IR kommunikation m.m

Finansiel kommunikation er afgørende i forbindelse med fx opkøb, frasalg og børsintroduktioner og handler om kommunikationen af strategisk vigtige prioriteringer, der har direkte indflydelse på virksomhedens værdiansættelse og værdiskabelse. Schultz J & Goll rådgiver om Finansiel kommunikation og Investor Relations, og vi lægger PR-køreplan for fusioner, børsnoteringer og kapitalrejsninger.

projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter projekter

Se relevante corporate-projekter

01 Holbøll

Holbøll

Siden grundlæggelsen i 1947 har Holbøll været på en lang rejse. Med en ny grundfortælling er kursen sat for fremtiden – med en respekt for og hyldest til fortiden.

Læs mere
Læs mere
02 Kaktustårnene

Kaktustårnene

Med spidse facader og karakteristiske konturer er Kaktustårnene blevet en del af Københavns skyline. Op til lanceringen, opstod der behov for en klar fortælling og kommunikation om projektet. 

Læs mere
Læs mere
03 LIEWOOD

LIEWOOD

LIEWOOD designer og producerer accessories, tøj og interiør i nordisk stil til babyer og små børn. Med en nyudviklet forretningsstrategi og et stærkt brandhouse blev virksomheden rustet til at forfølge drømmen om at blive Europas stærkeste livsstilsbrand.

Læs mere
Læs mere
04 Grundfos – Safe Water

Grundfos – Safe Water

Med en international, digital kampagne blev der skabt opmærksomhed om det vigtige arbejde, der udføres af enkeltpersoner, virksomheder, NGO’er, regeringer og lokalsamfundene selv for at sikre vand til alle.

Læs mere
Læs mere
05 Naturkraft

Naturkraft

Naturkraft er en oplevelsespark ved Ringkøbing, hvor du kan komme tæt på den vestjyske natur. Op til åbningen af parken i 2020, satte en strategisk kommunikationsindsats fokus på åbningen og Naturkrafts identitet som en katalysator for den grønne omstilling.

Læs mere
Læs mere
06 Les Deux

Les Deux

Lex Deux, virksomheden der startede med en enkel hvid T-shirt, er i dag et livsstilsbrand i 23 forskellige lande fordelt på 800 europæiske butikker. Med fokus på bæredygtighed, ’legacy’ og dedikation griber en grundfortælling og strategi Lex Deux’ visioner for fremtiden.

Læs mere
Læs mere

Vores kompetencer

Vores rådgivere er et hold af erfarne kræfter, der har prøvet det meste. Arbejdet for danske og globale virksomheder. Arbejdet politisk, kommercielt og ledelsen af virksomheder i de sektorer, vi er specialister i: Infrastruktur, energi, pharma, professional services og den offentlige sektor.

Mød vores specialister

Peter Goll

Læs mere

Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll Peter Goll
Peter Goll
Peter Goll er Administrerende Direktør & Partner hos Substantia og har 25 års erfaring som kommunikationsrådgiver og 20 år som leder med kommercielt ansvar, bl.a. som kommunikationsdirektør hos Københavns Lufthavn og har arbejdet som rådgiver inden for en lang række virksomheder med corporate kommunikation, Public Affairs, kriserådgivning, digital kommunikation, PR og positionering.
Frank Laybourn

Læs mere

Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn Frank Laybourn
Frank Laybourn
Frank Laybourn er Director of Public Affairs hos Substantia. Frank har mere end 20 års kommerciel og ledelsesmæssig erfaring fra den offentlige og private sektor, bl.a. som tidligere direktør for market access og corporate affairs i medicinalvirksomheden GlaxoSmithKline og har rådgivet både globale og nationale virksomheder om public affairs, kommunikation og dagsordensætning.
Louise Helstrup Guldager

Læs mere

Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager Louise Helstrup Guldager
Louise Helstrup Guldager
Louise Helstrup Guldager er Partner og Director of PR & Crisis Management hos Substantia. Hun har arbejdet med PR, medier, strategisk kommunikation og krisekommunikation på begge sider af bordet i 17 år – de sidste 4 år hos Substantia. Louise rådgiver og træner administrerende direktører, bestyrelsesmedlemmer og ledere i den private og offentlige sektor med at opbygge og beskytte deres omdømme.

Interesseret i at høre mere om vores corporate-ydelser?

Kontakt Peter for at høre mere
Kontakt
Kontakt